Happy Birthday Bourjois!

כבר 150 שנה קיימת חברת האיפור Bourjois. מה שהתחיל כעפרונות שעווה עבור שחקנים התקדם והפך לחברה עם האריזות היפות בעולם (בעבר), יצירתיות וצבעוניות.
לארץ החברה הגיעה רק ב2011 והושקה ברעש גדול, ובצדק. למה לקח להם כל כך הרבה זמן להגיע ולהביא את המסקרה האהובה עלי?
את יום ההולדת מס' 150 במספר, חגגה החברה ביחד איתנו, הבלוגרים, באירוע רועש, טעים ומהנה עד מאוד במסעדת "ננה בר" בנווה צדק. אני אשוב למילה "רועש", הרבה נשים שמחות סביב שולחן אוכל אחד… מקווה שאורחי המסעדה הצליחו להנות מהערב שלהם כי אנחנו ללא ספק נהננו משלנו.Bourjois
ובשונה מכל ילדת יום הולדת חומרנית, את המתנות קיבלנו אנחנו, האורחות. מוצרים חדשים, לצד מוצרים וותיקים… ושיחה על חידושים (BB חדש ולא באריזת שפורפרת, לקים בגוונים קיציים של ארטיק, סמקים אפויים…). Bourjois
הראשון והחביב עלי מכל המוצרים שלפניכן הוא הברונזר. מגיע באריזה כבדה, מאוד יפה לטעמי, עם מראה מסתובבת ומאוד מאוד נוחה. בתוך האריזה נמצאים ברונזר ומברשת. Bourjois
הגוון שברשותי היא מס' 12 Fair/Medium skin, לא כתום, מאוד עדין ומחמיא לי מאוד. הניחוח שלו… רק עליו אפשר לכתוב פוסט נפרד, שוקולד-תפוז-וניל… קל מאוד להיסחף עם הנחה שניה ומשולשת בגלל הניחוח הזה!Bourjois יש לו נצנוץ עדין ביותר, כמעט בלתי נראה, כך שהגימור בעיני נוטה יותר למאט. יתאים לבנות שנמנעות מברונזרים שימריים נוסח "ג'ניפר לופז בג'ונגל". BourjoisBourjois
אפילו מברשת המצורפת טובה בעיני (ואני הראשונה להשליך כל מברשת מצורפת). אוספת כמות טובה של חומר, מפרזת ומטשטשת היטב.Bourjois
אין לי אף מילה רעה, בחיי. וגם יש לו SPF 15.

הבאה בתור והמפתיעה היא המסקרה. מסקרה צבעונית חדשה, בגוון כחול באריזת בייבי (קטנה מאחותה הגדולה).Bourjois קצת התאכזבתי למראה המברשת כי חובבת מברשות סיליקוניות אני, ופה יש מברשת שמנמנה עגלגלה.Bourjois וגם הצבע… כחול. אבל החלטתי לנסות  והופתעתי. המברשת עושה עבודה טובה, הגוון הכחול מאוד מחמיא ואני לא נראית כמו פליטת להקת ABBA (מינוס הכשרון).Bourjois  2 שכבות לעיניים מודגשות ויוצאות דופן. בסדרה ישנם שני צבעים נוספים: טורקיז וסגול.Bourjois

באייליינר טוש בעל 3 הקצוות Intuitive Liner (מפלצת מיתולוגית ממש) נתקלתי ביוטוב לפני זמן מה ושמחתי לראות אותו גם אצל Bourjois.Bourjois שלושת הקצוות הללו מאפשרים הנחת אייליינר בצורת נקודות, מה שמקל על מתחילות או בנות שפשוט לא מסתדרות עם מברשות ומכחולים ועדיין רוצות עיניים מודגשות.Bourjois התקשיתי לעשות "סיומת" שפיצית וחדה לליינר, אבל כנראה שזה בגלל הידיים השמאליות שלי (גם עם מברשת רגילה אני לא מצליחה). הליינר עמיד מאוד, לא זז ברגע שהוא מתייבש, בהדגמה נראה כאילו הוא נוזלי מדי ו"מדמם" לתוך העור, אבל על העפעף זה לא קורה, אל דאגה.Bourjois

אחרונה בתור היא צללית Intense  בגוון מס' 11, מין סגול פסטלי נוצץ.BourjoisBourjois אליה הכי פחות התחברתי. בעת ההנחה לא ממש נשאר זכר לצבע והנצנצים (לא שימר, ממש נצנצים) די שולטים בגזרה. לא ממש כוס התה שלי, אולי למראה ערב זוהר!Bourjois
את מוצרי בורז'ואה אפשר לקנות בפארמים (לא בכל הסניפים לצערי).
הייתי רוצה לראות את החברה מחזירה את האריזות המהודרות והנשיות בחזרה למדפים!Bourjois

19 מחשבות על “Happy Birthday Bourjois!

  1. אוי כמה שאת צודקת יפתי! היה ממש כיף ולא ברור כמה כיף היה לשאר אורחי המסעדה 😛
    גם אני מאוד אהבתי את הברונזר ואת המסקרה!
    התמונה שלך מדהימה ואת יפיפייה כתמיד!!!
    נשיקות אהובה, מחכה בקוצר רוח למפגש הבא 🙂

    אהבתי

  2. מזל טוב בורז'ואה 🙂 לגמרי מסכימה איתך לגבי האריזות- פעם הן היו כה מגניבות ומיוחדות… או שזה סתם ניחוח הוינטאג' שעושה לנו את זה.
    המסקרה יפה עלייך… אני בדר"כ לא חובבת מסקרות צבעוניות ממש אבל במקרה הזה כשכל שאר האיפור מאד נקי זה דווקא מעניין. מסכימה איתך לגבי רוב מה שכתבת על המוצרים. אני אישית רק התאכזבתי מהמסקרה הצבעונית שהיא לא נתנה לריסים שלי ממש אפקט חוץ מהצבע, וגם זה בערך..

    אהבתי

    • האריזות האלה…. מייד להחזיר!
      2 שכבות הספיקו לי, אני תוהה אם אניח אותה מעל מסקרה אחרת אקבל ריסים בוהקים. גם אני לא אוהבת מסקרות צבעוניות אבל פתאום ראיתי שזה ממש מחמיא לי, אקנה את הסגולה והטורקיז כי למה לא!

      אהבתי

  3. רשמית הוספת לרשימת הקריאה שלי, נהנתי מאוד מהסקירה המקיפה והמסקרה הכחולה מחמיאה לך מאוד, משהו שאי אפשר לומר בקלות על הרבה בנות… מקסים!

    אהבתי

  4. נראה שהיה שם אירוע מהנה במיוחד, איזה כייף ! המסקרה הכחולה מחמיאה לך במיוחד. אני מתה על מסקרות צבעוניות ויש לי באוסף לא מעט בעיקר בגוונים כחולים (כחול צי, כחול רויאל ספיר ועוד), ירוקה אחת, ואפילו מסקרה אפורה אחת (עם גווני צלליות כהות ברקע מתקבל אפקט מאוד מיוחד). נראה לי שהצללית הנוצצת שקיבלת תתאים כהוספה של נקודת אור מעל צללית אחרת ולא בפני עצמה. האריזות ה"עתיקות" של בורז'ואה מהממות.

    אהבתי

כתיבת תגובה