Poolside Beauty

שלולית מים קטנה (a.k.a הבריכה) במרחק נגיעה מחדר השינה היא, מסתבר, כל מה שהייתי צריכה לקיץ מוצלח!

אז נכון היא לא בריכה אולימפית וצלילה מקצועית לא תתבצע בה אבל יש לה שמשיה, מים קרירים ואפילו קניתי לה מזרן מגניב! שעה קלה ביום, אחרי מריחה הגונה בקרם הגנה (ללא חשיבות למותג, העיקר הSPF הגבוה) עם משהו אלכוהולי ביד (אין כמו באז קליל בצהרי יום שני נניח) והחום הופך הרבה יותר נסבל. נניח בצד את העובדה שאת השכשוך אני מסיימת גמורה לחלוטין ומחזיקה חזק לא לברוח לשנ"צ משלים.poolside beauty
אבל עם כל אווירת הסבבה, השנטי והמחשבה על המצאת מתקן לנרגילה צפה יש גם כלור, שמש ויובש. אז אספתי לי כמה מוצרים מוצלחים לחלקה הראשון של עונת הרחצה. אני בטוחה שככל שאמשיך לשהות בתוך המים כך אמצא עוד מוצרים שווים ואעדכן.
אתחיל דווקא עם מוצרי האמבטיה הנפלאים.
את תחליבי הרחצה של Dove תמיד ראיתי על המדף ופשוט המשכתי הלאה.Dove לא היה לי עניין בהם כי כל הסבונים, לא משנה כמה יוקרתיים היו, תמיד גירו את העור שלי ומצאתי את עצמי מתגרדת לאורך כל היום.
כשקיבלתי לסקירה את תחליב הרחצה מסדרת go fresh של חברת Dove  בניחוח תאנה ופריחת תפוז הריח היה זה הריח שהוביל אותי לנסות אותו. כבר אחרי השימוש הראשון ניגשתי לרכוש תחליב נוסף והפעם בניחוח מלפפון ותה ירוק. הוא עד כדי כך טוב!
שני התחליבים מאוד עשירים ולא דלילים. הם מלאי לחות, מסתבנים היטב, יוצרים קצף עשיר מאוד ומפנק. והניחוח… הו ניחוח! כל חדר המקלחת מתמלא בריח משגע של פריחת תפוז רעננה או תה ירוק מרגיע. הוא מסיר נפלא כל שארית כלור או קרם הגנה מציקה מהעור, מרגיע אותו ובשימוש יומיומי (ללא ביקורים בבריכה) מבטל את הצורך במריחת תחליב לחות אחריו. וזה לעור היבש שלי! אגב לא נראה שום סימן לרגישות או גירוי והעור נשאר נעים מאוד. ממליצה בחום!
מחירו 26 ש"ח ל750 מ"ל,  או 18 ש"ח ל500 מ"ל (אבל קחו את הגדול!).

לאחר כל מקלחת של אחרי הבריכה יבוא תמיד קרם הלחות. לא משנה שהשתמשתי בקרם הגנה ושהיתי תחת שמשיה, אני תמיד מרגישה שתוספת לחות היא חיונית. התקשיתי למצוא קרם לחות שיספג מהר ולא ישאיר אחריו שכבה שומנית דוחה (הדבר האחרון שמתאים בחום והלחות). ופה הקרמים האהובים עלי, של רשת Sephora, באים בדיוק במקום.Sephora כבר כתבתי עליהם בעבר כאן ואני מוסיפה להם חבר נוסף בניחוח פריחת תפוז. הם נספגים נפלא, גם בקיץ הרותח, נעימים מאוד וממלאים בלחות את העור. לא לוותר על רכישתם אם יוצא לכן לבקר באחד הסניפים. הם שווים כל סנט מה 7.90 יורו. אנסה שלא לרכוש את כולם בחופשה הבאה.

עור הפנים שלי, שידוע בשגעונות שלו, דורש גם הוא קרם הגנה מוצלח. כזה שיספג במהירות, לא יבריק על הפנים ובטח שלא יחצ'קן לי את החיים! קרם ההגנה Supre city block של חברת Clinique עם SPF 40 עושה את העבודה נהדר.Clinique
הוא נטול ריח לחלוטין, מגיע בגוון בז' אבל אל תטעו, זהו לא מייקאפ, דמי מייקאפ, BB קרים… הוא נמרח על העור והופך לבלתי נראה לגמרי.Clinique שום גוון לא תראו ממנו. אחרי כ5 דקות הוא נספג וניתן למרוח מייקאפ ללא חשש. הוא נעים ועדין על העור, גם מתחת לעיניים (!) ושומר על הפנים היטב מפני נזקי השמש (אבל זה לא תירוץ לחשיפה! שימו כובע!).
מחירו כ120 ש"ח.

סבון פנים עדין, שממיס את הלכלוך אבל שומר על עור עדין אני מחפשת כבר זמן מה, מבלי להיכנס לחברות היוקרתיות. סבוקאלם ניוטרוג'ינהעקב קריאת בלוגים קבועה הבנתי שאת סבון הפנים של SeboCalm אין לפספס ובשיטוט לילי (ונטול דיילות) בפארם רכשתי את המוצר המהולל. אז יש אמת מאחורי הביקורות החיוביות, הוא באמת נהדר. עם ריח צמחי רענן, פורמולה נוזלית ולא ממש מקציפה, מנקה בעדינות אבל ביסודיות.סבוקאלם רק שימו לב לסגור אותו היטב, הוא מאוד נוזלי ואתן במהרה תמצאו ממנו חצי על השיש במקלחת אם לא תקפידו על כך,  מנסיון. אני אמשיך לרכוש אותו, הוא לא מגרה את העור ככל ויש לו השפעה מאוד חיובית ומרגיעה על עור הפנים שלי.
פילינג לפנים של חברת Neutrogena התגנב לסל הקניות שלי בתירוץ של "אין לי פילינג טוב ואני צריכה כזה במיוחד בקיץ", אומנם החברה מקושרת אצלי למוצרים נגד פצעונים וממש לא יצרה מעולם רושם שהיא מתעסקת עם עור עדין אבל לנסות לא יזיק. הוא סמיך מאוד מאוד ויש בו חלקיקים עדינים שמסירים היטב את העור היבש. ניוטרוג'ינההשוס בו שהוא מכיל תמצית מקררת, כמו מסטיק מנטה והתחושה שנוצרת היא מאוד נעימה ומרעננת. בתחילת השימוש קצת חששתי שדווקא האפקט המקרר יביא לתוצאות לא נעימות על עור רגיש אבל לשמחתי הרבה מהפילינג ראיתי רק תוצאות חיוביות. הוא מסיר בקלות כל חספוס, מרענן את העור ולא מייבש. מוצלח ביותר.
מחירו 92 ש"ח.

שיזוף אמיתי לא יקרה על העור שלי כנראה אף פעם. יש לי רק 2 צבעים: אדום או לבן. למדתי (עם כמה שידורים חוזרים) שאדום זה ממש כואב אז נשארתי עם לבן בוהק כמה שנים. ואז הגיע המבצע בחברת Shiseido היוקרתית ויחד איתו דיילת נודניקית אחת שסירבה להרפות ממני עד שלא לקחתי את התחליב לשיזוף העצמי Brilliant Bronze Self  Tanning Emultion.Shiseido תחליב נפלא, במרקם קרמי נעים, עם ניחוח טוב (וזה לא נפוץ במיוחד!), נמרח בקלות, נותן גוון שזוף עדין במריחה ראשונה (אפשר למרוח מס' פעמים לתוצאה שזופה יותר) לא כתום אומפה לומפה, לא מכתים, לא מגרה את העור.Shiseido וכאשר הוא במבצע מחירו יורד מ 229.99 ש"ח (הולי מולי..) ל99 בלבד. והוא שווה ביותר! אז אני אזייף לי שיזוף, זה הקיץ השני, כי בריא זה הרבה יותר סקסי!

יופי שטיפחנו את עצמנו שגעון אחרי ולפני ותוך כדי הבריכה, אבל גם את מוצרי היופי לא שכחתי! הסתפקתי רק בנגיעות צבע כי בחייאת, מייקאפ נוזל.. איף.
Superbalm moisturizing gloss של חברת Clinique בגוון 02 raspberry בהחלט שומר על שפתיים לחות ולא מייבש אותן.Clinique גוון הפטל השקפשף מאוד מחמיא ומתאים לעונה. הוא כמעט ולא דביק, נטול טען וריח ומאוד נעים על השפתיים.Clinique חבל רק שאין לו מקדם הגנה! זה היה הופך אותו למושלם!
מחירו 120 ש"ח.

והאחרונים חביבים הם הלקים מסדרת Colorama של חברת Maybelline.Maybelline לא הייתי רוכשת אותם (כי יש לי כבר יותר מדי לקים שונים ומשונים) לולא המחיר המושך ב"מגה" השכונתי. 3 לקים ב20 ש"ח (!) המבצע הזה אגב נגמר מאוד מהר, מאוד.
בחרתי את הגוונים 86, 3 ו27 (משמאל לימין).Maybelline מברשת קטנה שאוספת כמות טובה של לק, 2 שכבות לאיטימות מלאה (חוץ מגון 3 השקפקף) ועמידות טובה של 3 ימים ללא קילופים. הצלחה ברורה וחד משמעית! Maybelline

אלה הם המוצרים שלי לשכשוך מטופח, מה המוצרים שלכן? me

25 מחשבות על “Poolside Beauty

  1. איזה פוסט מקסים, קייצי וכייפי! אהבתי הכל ובמיוחד את התמונה ההורסת בסוף. אין עלייך!! מאחלת שבוע קריר וקליל ליד הבריכונת והמון נשיקות ❤

    אהבתי

  2. איזה פוסט כייפי אהובה!!
    אני משתמשת כבר שנתיים בדאודורנט של דאב בניחוח מלפפון ותה ירוק ואני פשוט מטורפת על הריח שלו ולא מוכנה לנסות שום דאודורנט אחר. בהחלט אנסה עכשיו גם את תחליב הרחצה! בהמלצתך קניתי את המשזף העצמי של שייסדו ואני מסכימה עם כל מילה שכתבת עליו. אני ממש ממש מרוצה, אז תודה בובה 🙂
    הלקים שקנית מהממים (חולת ורודים וסגולים אנוכי…) והמחיר מצחיק. אחלה עסקה!!
    התמונה שלך בבגד ים מהממת. חבל שלא רואים יותר מהגוף ההורס שלך 🙂
    נשיקות ושוע טוב יפתי ❤

    אהבתי

    • תודה רבה מותק!
      דווקא הדאודורנט שלהם נכשל אצלי 😦 כמה חבל. אני שמחה שאת נהנית מהשיסיידו, הוא באמת מוצר נהדר.
      לא היה מי שיצלם אותי בבגד ים כמו שצריך 😦 אם אמשיך למצוא מוצרים מוצלחים לפוסט המשך אז בהחלט אדאג לתמונה הולמת! ❤

      אהבתי

  3. אני לא מאמינה שלא ניסית עד היום את הדאב! אני כבר כל כך הרבה שנים איתם, מתה עליהם (וגם קצת כועסת כי הוציאו מהמגוון את סבון השמן שלי…).
    הסיטי בלוק של קליניק הוא המקדם המועדף עלי מאז ומתמיד.
    הסבון של סבוקלם נפלא, אני בכלל חושבת שזה מותג ישראלי מוצלח.
    בשיסיידו את משתמשת לגוף או לפנים?

    אהבתי

    • נו תראי מה זה, רק עכשיו התעוררתי עם הדאב! זאת אהבה באופן רשמי! בשיסיידו לגוף, בקטנה ככה, כי אני כן אוהבת את הלובן שלי ועור הפנים כן מצליח לתפוס קצת צבע עצמאית במהלך הקיץ.

      אהבתי

    • הי שירן, ברוכה הבאה!
      את תחליב השיזוף תיתן לקנות בסופרפארם בסניפים שמחזיקים במותג שיסיידו (מסתבר שלא כולם!) ובסניפי המשביר לצרכן. שימי לב שהמוצר מגיע גם בפורמולת ג'ל, בדיוק לאותה המטרה, אך לא ניסיתי אותו מעולם. בהצלחה ותהני ממנו!

      אהבתי

  4. פוסט כייפי במיוחד! כאחת שממעטת בחשיפה לשמש (ולא רק בגלל האיכויות המסרטנות שלה) המוצר של שיסיידו נשמע ממש מעולה! אני הולכת לחפש את המבצע על הלקים במגה, מספר 86 קורא בשמי 🙂

    אהבתי

  5. אוי, בריכה…. *בוהה בחלל במבט נוגה*
    בהחלט פוסט כייפי 🙂 הסבונים של דאב יהיו הבאים בתור אחרי שהסבון הנוכחי שלי יגמר. וגם הגלוס של קליניק שבר אותי אבל אני משתדלת להתאפק

    אהבתי

  6. הקנאה על האפשרות היומיומית להשתכשך! תענוג.
    הסבונים הללו של דאב הם הסבונים שאני תמיד חוזרת אליהם. אני מאוד אוהבת אותם, ותמיד מנסה ריח אחר (עכשיו אני עם הקוקוס).
    הסבון של סבולקאלם מעולה, הוא הרגיע לי את מתקפת הפצעונים שהחלה ללא התרעה!
    משזפים הם פחות הקטע שלי (גם דורש השקעה וגם הפעם האחרונה שניסיתי נגמרה בבכי) אבל זה עדיף על שריפה מהשמש…
    הלקים מקסימים, במיוחד הסגלגל!

    אהבתי

    • ראיתי היום עוד ריחות בדאב! שזיף ורימון! כמעט וחזרתי עם חצי פארם הביתה בגללם!
      סבוקאלם באמת עוזר לכל מיני שטויות שהעור מחליט לעשות, יופי של מוצר! השיסיידו הזה פשוט נפלא, לא כתום, לא עושה כתמים… עונג!

      אהבתי

  7. אני בספק אם מי שמוגעת לצורך בהגנה לפנים ולא השתמשב בסיטי בלוק/ אחד הותיקים.
    שיסיידו אהובי – מותג חזק במוצרי שמש.
    סבוקלם כבש את היורשת.
    לא יודעת אם תאמיני אבל טרם דגמתי הלקים הללו

    אהבתי

    • הו אפרת את יודעת היטב כמה חוסר מודעות (או סתם חוסר עניין) יש בארץ לעניין השמש. אנשים גודשים את החופים בשעות המסוכנות ביותר משומנים היטב, העיקר להיות שזופים! ואפילו בקבוצת המכורות יש המון הודעות שדורשות המלצה על מקדם הגנה איכותי לפנים, סימן שאנחנו צריכות להמשיך ולכתוב על מקדמי הגנה עוד זמן רב!
      כשכתבתי את הפוסט חשבתי עליך, ידעתי ששיסיידו זה המותג שלך!
      בלקים יש גוון אפרסקי עם השם שלך עליו!

      אהבתי

      • אני משתמשת במקדם הגנה לפנים של וישי. על גבול הנוזלי, לא מריח כמו חוף, נספג בשניה, מקדם הגנה 50(!) ולא הורס את האיפור אפילו אם את מחדשת באמצע היום 🙂

        אהבתי

  8. פינגבק: Holiday Treats | Freyja's Dream

כתיבת תגובה